۵ تاکتیک ها برای بدست آوردن نظرات عالی مشتری

هر بازاریاب موفق که تا به حال زندگی کرده است می داند که تبلیغات کلمه به دهان هنگام تولید مشاغل جدید همه چیز را رها می کند. وقتی مشتری یا مشتری احتمالی شما نظرات دیگران را که قبلاً با شما تجارت کرده اند می شنوید ، این ادراک را ایجاد می کند و بر تصمیم گیری تأثیر می گذارد به گونه ای که تبلیغات معمولی هرگز نتوانسته است.

در دنیای دیجیتال امروز ، بررسی مشتری کلمه جدیدی از دهان است. مردم به دنبال آنها می گردند ، از آنها یاد می گیرند ، و اغلب اوقات ، مردم تصمیم های خرید خود را بر اساس آنها پایه گذاری می کنند. بررسی های مثبت درباره محصولات یا خدمات یک شرکت می تواند به سرعت گسترش یابد و منجر به فروش مواد منفجره شود ، در حالی که بررسی های منفی می تواند فروش را متوقف کرده و باعث شود یک تجارت یک قدم عقب برداشته شود.

دیجیتال

خوشبختانه ، گرفتن نظرات عالی مشتری فقط به این معنا نیست که محصولات و خدمات خود را در آنجا در بازار داشته باشید و به بهترین ها امیدوار باشید. تاکتیک های خاصی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از رضایت مشتریان و مایل به بررسی مثبت برای دیدن دیگران ، از آنها استفاده کنید.

چرا مردم به بررسی های آنلاین نگاه می کنند

به طور معمول چهار دلیل وجود دارد که یک شخص به دنبال بررسی آنلاین باشد:

     

  • برای به دست آوردن اثبات اجتماعی از مشتریانی که از این محصول یا خدمات استفاده کرده اند
  •  

  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالایی که خریداری می کنید
  •  

  • برای کاهش احتمال خرید بد
  •  

  • برای درک بهتر مزایا و محدودیت های محصول

به طور طبیعی ، هدف برای هر مشاغل دریافت نظرات مثبت و استفاده از آنها برای افزایش فروش و رشد برند خود به صورت آنلاین است. در اینجا پنج تاکتیک وجود دارد که می توانید برای بدست آوردن نظرات عالی مشتری استفاده کنید:

۱ ٫ در سراسر طیفی از سکوها نظرهایی بخواهید

اولین قدم برای بدست آوردن بررسی های عالی آنلاین ، آسانتر کردن هرچه سریعتر مردم برای ترک آنها است. هرچه تلاش بیشتری انجام شود ، کمتر کسی احتمال دارد که وقت خود را برای ترک بررسی مورد نظر خود اختصاص دهد. رسانه های اجتماعی و سایت های بررسی شخص ثالث بسترهای خوبی برای کمک به گرفتن کلمه خوب در مورد شرکت شما و محصولات و خدمات شما هستند.

برخی از مؤثرترین آنها عبارتند از:

     

  • توصیه های لینکدین
  •  

  • صفحه کسب و کار فیس بوک
  •  

  • Instagram
  •  

  • یوتیوب – فیلم بسازید و از زیر نظر بررسی کنید
  •  

  • گوگل – با استفاده از ویژگی گوگل My Business
  •  

  • Yelp – برای شروع بررسی ، ادعا کنید یا شغل خود را اضافه کنید
  •  

  • Bureau Business Better – اگر در ایالات متحده ، کانادا یا مکزیک واقع شده است تجارت خود را ادعا کنید

بسته به صنعتی که در آن هستید ، بسیاری از سایتهای مختلف نقد و بررسی طاقچه نیز وجود دارد که ممکن است برای اخذ نظرات عالی مشتری موثر باشد. به عنوان مثال می توان به مشاور مشاور در طاقچه سفر اشاره کرد. نکته اصلی همه این سیستم عامل ها ساده سازی و درخواست بررسی است ، بنابراین هیچگونه سردرگمی در مورد کاری که می خواهید بازدید کنندگان شما انجام دهند وجود ندارد.

۲ Website از وب سایت خود استفاده کنید

وب سایت شخصی شما ابزاری عالی برای دریافت نظرات عالی مشتری است. صفحات وب و پست های وبلاگ شما باید بهینه شوند تا بازدید کنندگان بتوانند نظر خود را به سرعت و به راحتی رها کنند. همچنین باید مسیر مشخصی را برای همه کانال های رسانه های اجتماعی خود ارائه کنید و مطمئن باشید که وب سایت شما برای موبایل بهینه شده است.

موبایل

اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید ، ممکن است بخواهید یک گزینه چت زنده را برای دریافت بازخورد فوری از مشتریان در نظر بگیرید. این باعث می شود ذهنیت “من الان همه چیز را می خواهم” را برآورده سازد و ارزش خود را فراهم کند زیرا باعث کاهش زمان واکنش و افزایش خدمات به مشتری می شود.

۳ Reviews نظرهای پیشنهادی را در ایمیلهایتان بخوانید

اگر بازاریابی ورودی بخشی از فرایند شما باشد ، سکوی عالی برای درخواست بررسی مشتری خواهید داشت. به عنوان بخشی از بازاریابی مشتری ، پس از انجام خرید ، یک ایمیل کوتاه ارسال کنید و درخواست بررسی کنید. شما صادقانه ترین بازخورد ممکن را به دست خواهید آورد ، زیرا مردم احساس می کنند با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. اگر به الگوی منفی در پاسخ ها توجه کنید ، به شما در افزایش فروش یا ایجاد تنظیمات لازم کمک می کند.

اگر نمی خواهید یک بررسی بخواهید و آنها را وادار به نوشتن افکار خود کنید ، به جای آن ، پیوندی را برای یک نظرسنجی آنلاین اضافه کنید. بررسی ها به آسانی تنظیم می شوند ، و داده ها می توانند به صورت کارآمد تجزیه و تحلیل شوند. با یک نظرسنجی ، شما می توانید اطلاعات جمع آوری شده را دیکته کنید تا بتوانید از این فرصت استفاده کنید تا در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۴ ٫ روند بررسی را تشویق کنید

اگر فهمیدید که تعداد بررسی هایی را که دوست دارید دریافت نمی کنید و یا ایده پاداش به مشتریان خود را دوست ندارید ، اضافه کردن مشوق ها به این فرآیند را در نظر بگیرید. همه معتقدند که زمان خود ارزشمند است ، بنابراین به آنها دلیل دهید تا یک بررسی را ترک کنند. مشوق هایی مانند تخفیف ، کوپن ، کارت هدیه یا ورود به مسابقات بایدباعث ایجاد انگیزه در افراد می شود و حتی ممکن است فروش خود را در هنگام بازگشت و خرید دوباره افزایش دهد.

۵ ٫ روی زمانبندی خود کار کنید

درخواست بررسی در زمان مناسب به شما کمک می کند تا بیشتر از روند کار خارج شوید و خدمات مشتری خود را همزمان انجام دهید. چه در رسانه های اجتماعی ، وب سایت خود و چه از طریق ایمیل ، زمان بندی همیشه مهم است. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که در لحظه اشتباه زیر پوست کسی قرار بگیرید و در پایان به یک بررسی منفی که دیگران خواهید دید ، پایان دهید.

برخی از زمان های عالی برای درخواست بررسی می توانید بعد از اینکه مشتری با برند شما تعامل مثبتی داشته باشد ، پس از سفارش مجدد یک محصول ، اگر شرکت یا محصول شما را در رسانه های اجتماعی برچسب گذاری کند ، در صورت گذراندن مدت زمان مشخصی در وب سایت شما یا در صورت مراجعه مشتریان جدید به شما. ایده این است که وقتی احساس رضایت یا برآورده شدن به آنها کرد ، به آنها نزدیک شوید تا در بررسی ، آن احساس را پشت سر بگذارند.

افکار نهایی

فرمول مناسبی برای بررسی نظرات عالی مشتری وجود ندارد ، اما اگر از روشهای ذکر شده در بالا پیروی کنید ، بیشتر از اینها موفق خواهید بود. اگر می خواهید بررسی ها را اولویت بندی کنید ، اطمینان حاصل کنید که اعضای تیم خاصی را با کار انجام می دهید و به آنها اجازه می دهید وقت کافی را برای انجام این کار اختصاص دهند. پس از اتمام این استراتژی ، آن را اجرا کرده و به پیش بروید تا زمانی که یک فرآیند چند وجهی برای دریافت بررسی از طیف وسیعی از سیستم عامل ها داشته باشید.

اگر می خواهید در مورد نظرات مشتری اطلاعات بیشتری کسب کنید یا در زمینه بازاریابی مشتری نیاز به کمک دارید ، امروز در موسسه بازاریابی دیجیتال با ما در تماس باشید.