یک نام تجاری آنلاین شخصی غیرقابل توقف ایجاد کنید

مقاله اخیر Guardian نشان داد که وبلاگ نویسان با مشخصات بالا در YouTube می توانند برای تبلیغات بنر و پوسته در صفحات وب خود ماهانه حداکثر ۴ هزار و ۴۰۰ £ و در هر ماه ۲۰ هزار و ۲۰۰ پوند درآمد کسب کنند. این نشانگر قدرت برند شخصی آنلاین است. اما پول تنها محرک نیست …

به عنوان مثال هیچ راه بهتری برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی در هنگام جستجوی شغل ، به رسمیت شناختن صنعت امن ، افزایش اعتبار شما یا تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در طاقچه شما وجود ندارد.

و بزرگترین انگیزه از همه؟ شما می توانید سرگرمی خود را به یک شغل تمام وقت تبدیل کنید. تصور کنید که هر روز از خواب بیدار شوید و شروع به کار بر روی پروژه ای که برای خودتان حک کرده اید – با اشتیاق خود ، زمان خودتان ، فداکاری خودتان کنید.

در زیر ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید حضور آنلاین خود را بطور مؤثر تقویت کرده و شغلی شادتر و معنادارتر ایجاد کنید – با راهنمایی های بسیاری از تأثیر گذاران موفق در این راه.

چگونه می توان مارک آنلاین خود را ارتقا داد:

۱ Point نقطه فروش بی نظیر خود را شناسایی کنید

چه چیزی باعث می شود در کاری که انجام می دهید ، خوب باشید؟ مهم است که از ابتدا چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند – این به شما کمک می کند تا در میان نویز آنلاین و بازاریابی دیجیتال “نینجا” (و به ما اعتماد کنید – هر دو تعداد زیادی وجود دارد). ابتدا درباره طاقچه ها و احساسات خود را روشن کنید و سپس ارزشی را که می توانید برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورید ، شناسایی کنید.

دیجیتال

چگونه می توان نقطه فروش بی نظیر خود را شناسایی کرد:

موفق ترین تأثیرگذار آنلاین چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ آنها موفق شده اند یک طاقچه پیدا کنند که هم با احساسات و هم با اهداف شغلی خود مطابقت داشته باشد. آسان است که این مورد را شانس بخشید ، اما بیشتر از آن که تمرکز آن نباشد.

بهترین تأثیرگذار روی اشتیاق خود تمرکز می کنند – اگر آتش در شکم شما روشن نشود ، شما آن را حفظ نمی کنید. به همان اندازه ، اگر با اهداف شغلی شما مطابقت نداشته باشد ، پایدار نخواهد بود. بنابراین قبل از شروع ساختن حضور آنلاین خود ، از خود سؤالات زیر را صادقانه بپرسید:

هنگام شناسایی USP خود بپرسید:

     

  • چه دانش و مهارت هایی را باید ارائه دهم و چه کسی را می توانم به آنها ارائه دهم؟
  •  

  • آیا این طاقچه / صنعت / موضوع واقعاً مرا هیجان زده می کند یا من با روند موفقی که دوست ندارم در حال پرش هستم؟
  •  

  • آیا این کار در شکم من آتش می زند (آیا می تواند ساعت ۶ صبح مرا از خواب بیدار کند؟)
  •  

  • مردم به من چه می گویند که من خوب هستم؟
  •  

  • چه کاری را دوست دارم انجام دهم (حتی اگر هرگز به من پول نرساند)؟

نکرد برتر آنفلوآنزا:

Jeet Banerjee ، بنیانگذار STatfuse.com</ ، بلندگو TEDx و نویسنده پرفروش می گوید:

“بی نظیر باشید. یک مارک ایجاد نکنید که دقیقاً مثل همه افراد دیگر باشد. “

۲ Chann کانالهای دیجیتالی خود را با خردمندانه انتخاب کنید

یک کانال کامل بازاریابی دیجیتال برای انتخاب وجود دارد. اما مهم نیست که خود را در سیستم عامل های زیادی در دسترس قرار دهید – خطر می کنید خودتان را آتش بزنید و وقت خود را خیلی نازک پخش کنید. درعوض ، سعی کنید کانال های مناسب را برای شما و مخاطبان خود انتخاب کنید. با سیستم عامل های خود انتخابی کنید ، با وقت خود بی رحمانه شوید و با استراتژی خود هوشمندانه عمل کنید.

چگونه کانالهای دیجیتال ایده آل خود را انتخاب کنید:

اول تصمیم بگیرید که چگونه عاشق برقراری ارتباط هستید – از طریق کلمات ، تصاویر یا با صحبت کردن؟ می توانید بلاگ نویسی ، بلاگ نویسی ، میکروبلاگینگ ، صدای جیر جیر یا عکس وبلاگ نویسی را امتحان کنید – اما فقط می دانید که اشتیاق و استعدادهای شما در کجا قرار دارند. ابتدا سکوی ایده آل برای ایجاد محتوای خود را شناسایی کرده و سپس بهترین کانالهای دیجیتال را برای بازاریابی محتوای خود ارزیابی کنید.

بازاریابی محتوا

هنگام انتخاب کانال سؤال کنید:

     

  • آیا مخاطبان من آنجا هستند؟
  •  

  • این کانال به چه نوع محتوا نیاز دارد (مثلاً نوشتن ، فیلم ، عکاسی ، و غیره) – از ایجاد این کار لذت می برم؟
     
  • افراد در صنعت من با چه کانال هایی درگیر هستند و با آنها موفق می شوند؟
  •  

  • آیا من به اندازه کافی وقت دارم تا به حمایت از کانال اختصاص دهم؟
  •  

  • آیا حداقل یک کانال برای تولید محتوا و حداقل یک کانال برای تبلیغ رسانه های اجتماعی دارم؟

۳ ٫ پروژه های جانبی را با دقت انتخاب کنید

از آنجا که یک مهارت مهارت دیجیتالی شدید وجود دارد اگر در کارهایی که انجام می دهید خوب باشید ، خود را با فرصت های فراوانی مواجه خواهید کرد – افرادی که از شما دعوت می کنند برای آنها بنویسید ، در پادکست های خود مشارکت کنید و در پروژه ها همکاری کنید و غیره اما این یک مورد است چیز خوبی است ، درست است؟ خوب ، تجربهبله ، اما شما می توانید بیش از حد ریسک کنید و در عوض به اندازه کافی دریافت نکنید. دقیقاً مانند هر مشاغلی که در رابطه با برند شخصی شما باشد ، باید به ROI خود (بازپرداخت سرمایه گذاری) فکر کنید.

نحوه انتخاب پروژه های سمت راست:

هنگام انتخاب پروژه های صحیح ، باید یاد بگیرید که چه وقت بله و چگونه نه بگویید. فرضیه؟ اگر به نفع برند شما باشد ، آن را انجام می دهید ، اگر به مخاطبان مناسب برسد شما آن را انجام می دهید ، اگر در مورد پروژه ای که انجام می دهید علاقه دارید. اگر وقت ندارید مودبانه می گویند نه. قبل از اینکه بله به پروژه جانبی خود بگویید بله ، سؤالات زیر را از خود بپرسید:

هنگام انتخاب پروژه های جانبی سؤال کنید:

     

  • آیا مارک با ارزشهای من مطابقت دارد؟
  •  

  • آیا این پروژه با اهداف من مطابقت دارد؟
  •  

  • آیا این راه خوبی برای مخاطبان احتمالی من است؟
  •  

  • آیا این یک رابطه مهم است؟
  •  

  • آیا من فرصت دارم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم؟
  •  

  • آیا اهداف مشتری من قابل دستیابی است؟

۴ ٫ معتبر و باز باشید

شخصیت شما اهمیت دارد. و اینکه شما با مردم چگونه رفتار می کنید پس خوب باشید ، صادق باشید و باشید. مردم می توانند هر حرکتی را که آنلاین انجام می دهید مشاهده کنند – و آنها می توانند بگویند که آیا آن را جعلی می کنی یا ناعادلانه هستی. هنگام ساختن یک مارک آنلاین شخصی ، مهم است که به چه کسی باشید و به چه کسی اعتقاد دارید صادق باشید. هرچه معتبرتر باشید مخاطب خود به شما اعتماد بیشتری خواهد کرد.

نکرد برتر آنفلوآنزا:

جان لی دوماس ، بنیانگذار و میزبان EntrepreunerOnFire.com می گوید:

“صادق بودن به شما کمک می کند تا اعتماد و اعتبار با مخاطبان خود ایجاد کنید ، و این منجر به یک فرد وفادار می شود که شما را می شناسد ، دوست دارد و به شما اعتماد دارد.”

چگونه معتبر باشیم:

     

  • تا آنجا که می توانید صادق باشید. همیشه.
  •  

  • محصولات و مارک ها و ابزاری را که به آنها اعتقادی ندارید و خودتان از آنها استفاده نمی کنید ، تأیید نکنید.
  •  

  • با فروتن ماندن – هیچ موفقیتی را که ممکن است به سرتان برسانید نگذارید.
  •  

  • به یاد داشته باشید از هر شخصی که در این راه به شما کمک می کند تشکر کنید.
  •  

  • به انتقاد مودبانه پاسخ دهید (هم آنلاین و هم آفلاین).

۵ ٫ تماشای ، یادگیری ، گوش دادن (و تمرین)

بهترین راه برای یادگیری؟ بله ، شما آن را حدس زده اید – برای تماشای متخصصان و آموختن از موفقیت آنها. احتمالاً با یادگیری اشتباهات آنها نیز می توانید انجام دهید. در هر صورت انجام تحقیقات و گوش دادن به کسانی که در صنعت مورد نظر شما پیشرو هستند کاملاً ضروری است.

چگونه از بهترینها بیاموزیم:

تأثیر گذاران در صنعت طاقچه خود را شناسایی کنید (احتمالاً توییتر بهترین مکان برای انجام این کار است). استراتژی های آنها را جستجو کنید ، داستان های موفقیت خود را بصورت آنلاین جستجو کنید و مرتباً محتوای آنها را مصرف کنید. دریابید که چگونه آنها از ابتدا ساخته شده و یک برند شخصی موفق را ساخته اند و چگونه آنها به طور مداوم مخاطبان خود را درگیر می کنند.

آیا چیزی است که شما آموخته اید که می توانید در استراتژی خود بگنجانید؟ همانطور که جف بولاس می گوید ، “اگر می خواهید به موفقیت برسید ، فقط باید به افراد برتر صنعت خود نگاه کنید و ببینید که آنها چه کاری انجام می دهند و اساساً آنها را کپی / تقلید می کنید.”

نکرد برتر آنفلوآنزا:

بن یوسکوویتز ، کارآفرین سریال ، نویسنده و بلاگر می گوید:

“من به یاد می آورم که مقدار زیادی از وقت را صرف تماشای و یادگیری کردم ، و سپس تقلید از آنچه دیگران انجام می دادند. کپی کردن آنچه که به نظر می رسید کار طبیعی بود طبیعی بود. اما با گذشت زمان که شما شاخه می کنید ، کار خود را انجام دهید ، آزمایش کنید و شخصیت ، مارک ، ارزش خود را در مشترکین و موارد الکترونیکی پدیدار کنید. “

چگونه به طور موثر برای بهترین یادگیری گوش کنیم:

     

  • تأثیر گذاران در منطقه طاقچه خود را شناسایی کنید (توییتر مکان خوبی برای انجام برخی تحقیقات است).
  •  

  • یک مربی (بصورت آنلاین یا حضوری) جستجو کنید.
  •  

  • با طرفداران رسانه های اجتماعی تأثیرگذار خود دنبال کنید و با آنها درگیر شوید – آنها مخاطب هدف شما هستند.
  •  

  • از استفاده از آنچه شما یاد می گیرید نترسید – اگر برای شخص دیگری در صنعت کار کرده باشد ، ممکن است برای شما هم کار کند.
  •  

  • فقط بهترین قسمت ها را از تأثیرگذار مورد علاقه خود بگیرید – به جای کپی کردن همه چیزهایی که یاد می گیرید (منحصر به فرد بمانید).

می توانید تحقیق خود را با یادگیری داستان جف بولاس در زیر شروع کنید:

۶ ٫ دسترسی پیدا کنید (به روش صحیح)

شما می توانیدخیلی سریعتر با قبول کمک دیگران. بنابراین نترسید که در صورت نیاز به کمک بخواهید. به همان اندازه – شما باید در هنگام نیاز به دیگران کمک کنید. با شرکت در رویدادها و رسیدن به اینترنت ، شبکه ای از افراد در صنعت خود ایجاد کنید. سپس می توانید روابط سودمند دو طرفه برقرار کنید و یک شبکه پشتیبانی برای همدیگر ارائه دهید.

چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد:

     

  • برای پیگیری رویدادهای آینده شبکه در منطقه خود به یک سایت یا خبرنامه وارد شوید.
  •  

  • در حالی که شبکه سازی به دنبال فرصتهایی باشید که بتوانید واقعاً به دیگران کمک کنید.
  •  

  • با تأثیرگذار به صورت آنلاین با آنها ارتباط برقرار کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید – از آنها بخاطر محتوای عالی و غیره از آنها سپاسگزاریم.
  •  

  • اگر از تأثیرگذار یا نقل قول از سؤال کنید ، سؤال خود را کوتاه ، ساده و قابل ذکر نگه دارید.
  •  

  • وبلاگ مهمان – اما در مورد افرادی که به آنها نزدیک می شوید گزینشی باشید (اطمینان حاصل کنید که آنها مخاطبی مشابه دارند و یک سایت معتبر هستند.)
  •  

  • به گروههای مرتبط با لینک بپیوندید و مرتباً نظرات ، افکار و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

با ابزارهای صرفه جویی در وقت صرفه جویی کنید

ابزارهای دیجیتالی بسیار خوبی وجود دارند که می توانید برای صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری از آنها استفاده کنید. لازم نیست به تنهایی بروید. همچنین ارزیابی مجدد استراتژی خود در فواصل منظم مهم است. یک قدم به عقب بردارید و ارزیابی کنید که چه تلاشهای شما به دست می آید (دقیقاً مثل اینکه در حال انجام یک کارزار بازاریابی دیجیتال هستید).

نحوه صرفه جویی در وقت بیشتر:

هنگام ساختن نام تجاری شخصی زمان شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شما است. از خود بپرسید: “آیا من خوشحال تر و ارتباط بهتری دارم؟ آیا پیروانم را افزایش می دهم و ترافیک خود را افزایش می دهم؟ آیا من به KPI هایی که برای دستیابی به اهداف خود دست یافته ام ، دست می یابم؟ ” ساده.

برخی از ابزارهای صرفه جویی در وقت مفید برای استفاده:

     

  • BuzzSumo – به شما کمک می کند تا تأثیرگذار در منطقه خود و موضوعات محبوب برای مقالات را شناسایی کنید ، به شما امکان می دهد تا ذکرها را برای اصطلاحات خاص نظارت کنید.
  •  

  • HooteSuite – به شما امکان می دهد حضور رسانه های اجتماعی خود را از یک بستر مدیریت کنید و پست های خود را برنامه ریزی کنید.
  •  

  • گوگل Analytics – به شما می گوید چه چیزی کار می کند و به شما کمک می کند تا چگونه بهترین زمان خود را ارزیابی کنید.
  •  

  • گوگل Alerts – به شما امکان می دهد تا برای ذکر نام خود نظارت داشته باشید.
  •  

  • BrandYourself – به شما این امکان را می دهد تا کنترل کنید که افراد وقتی نام شما را در گوگل پیدا می کنند کنترل کنید.
  •  

  • Rapportive – به شما امکان می دهد تا مخاطبین خود را بدانید. >

دوست دارید در مورد بازاریابی خود به صورت آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم کارشناسی ارشد ما در بازاریابی دیجیتال یک برنامه معتبر و عمیق است که توسط متخصصان صنعت تدریس می شود. شما می توانید با دانش نظری و عملی مورد نیاز برای برنامه ریزی ، اجرای و اندازه گیری استراتژی نام تجاری آنلاین شخصی خود آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید